Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Személyi edzés

A személyi edzés a leghatékonyabb módszer a test formálására, legyen szó egyszerű alakformálásról, zsírégetésről vagy izomépítésről.

Az edzésket először egy kis beszélgetéssel kezdjük, hogy megtudjam milyen sportmúltad van, mik az elérendő célok, vannak e egészségi vagy más szempontból akadályozó tényezők, heti hány alkalmat tudsz az edzésekre ráfordítani, stb...

img_9633.jpg

Az első néhány edzés egy ismerkedés egymással, a konditeremmel, magával az izommunkával, aminek két fő célja van: az egyik, hogy felmérjem mi lesz a kiindulási szintünk, a másik pedig hogy előkészítsük az izmokat, ízületeket a folyamatosan emelkedő terheléssű edzésmunkára.

img_9647.jpg

A következő hetekben a kiindulási állapottól függően fokozatosan egyre növekvő edzésadagokkal, egyre nehezebb feladatokkal küzdünk meg, hogy te is és én is megismerhesd saját terhelhetőséged határait.

Ezt követően kezdődik el a hosszú, és garantáltan fáradtságos, ám nagyon hatékony és célirányos komoly edzésmunka, amihez te is és én is maximálisan kellünk!

A folyamatos változások az elején rohamosabb ütemben, majd egy kicsit lassabb tempóban, de állandó jelleggel ösztönöznek a célok eléréséhez. Céljaid ezáltal mindig egyre nagyobb és nagyobb léptéket ölelnek majd.
 
A hosszú és eredményes munka igazán sosem ér véget. De egy idő után, már képes leszel egyedül is edzeni megfelelő minőségben. Ám ilyenkor is nagy segítséget nyújthat a háttérből még a szakmai tanácsadás és a személyre szabott edzésprogram.
 
Keress bátran!

 

 

Menüpontok